Zet je eigen coachingactiviteit in de kijker!

Zet jouw coachingactiviteit mee in de belangstelling tijdens Internationale Coaching Week 2022!

Doe met ons mee van 16 tot 22 mei, wanneer we de Internationale Week van de Coaching (ICW) vieren en de kracht en de impact van professionele coaching in België en wereldwijd. Dankzij jou is ICW exponentieel gegroeid en uitgegroeid tot een niet te missen feest met honderden coaching evenementen, workshops, coaching demo's en pro bono sessies, beschikbaar in een verscheidenheid van talen en tijdzones. Vorig jaar verwelkomde ICF Global meer dan 1.250 evenementen in 27 talen op het ICW-evenementenplatform, en ICF's doel dit jaar is om ICW groter en beter te maken dan ooit tevoren - met jouw betrokkenheid!

Wat wil jij bijdragen en delen met jouw gemeenschap en de rest van de wereld?

Deel jouw ICW-evenement over de hele wereld!
Als ICF Belgium lid heb je toegang tot het ICF evenementen platform om je te registreren en deel te nemen aan ICW evenementen die worden aangeboden door ICF chapters en leden, maar je kunt ook je eigen ICW evenementen creëren en beheren (pro bono sessies, coaching demo, specifieke coaching workshop, open spaces, etc.).
Zodra je je aanbod op het ICW-platform hebt geplaatst, wordt dit automatisch gegenereerd met de juiste ICW-branding en is het klaar voor promotie op sociale media. Niet alleen kun je je evenementen aanpassen aan je tijdzone en taal, maar na registratie zullen deelnemers en organisatoren e-mails en herinneringen ontvangen in de geselecteerde taal voor je evenement, wat betekent dat er geen evenement management tijd nodig is aan jouw kant.

Hier is de link naar het ICW platform: https://www.icf-events.org/international-coaching-week/

Om toegang te krijgen, moet je dezelfde ID en wachtwoord gebruiken als voor je ICF Member profiel op ICF Global website (niet die van ICF Belgium)
Klik hier om de officiële ICW Event Platform Gebruikersgids in PDF te downloaden.  Dit helpt je bij het navigeren door het platform en geeft je alle details over hoe je jouw evenement eenvoudig kan creëren en beheren. ICF Global zal beginnen met het promoten van alle ICW evenementen vanaf begin april. Dit zal jouw evenement een grotere zichtbaarheid geven om een nieuw publiek aan te trekken.

Geef samen met ons vorm aan een onvergetelijke International Coaching Week!

En schrijf je zeker in voor het ICW-event van je eigen chapter, he!
We nemen je immers mee de ruimte in! Meer info: https://coachingfederation.be/nl/events/589-icw-2022-belgium-the-overview-effect-een-metafoor-voor-coaching

Hartelijke groeten,

Pascale Perard