ICF BELGIUM WERFT AAN! AMBASSADORS

Dankjewel om je talenten met ons te delen.

Meer info over deze rol:

ICF CHAPTER BE is de Belgische Federatie die het beroep van Professionele Coach in België ondersteunt, onder auspiciën van ICF Global, de wereldfederatie in de VS. We verdedigen en positioneren het beroep van coach bij de overheid. ICF Belgium is een vzw en bestaat in 2022 precies 20 jaar dankzij een heleboel fantastische coaches die hun steentje hebben bijgedragen aan deze lokale ICF chapter in vele afgelopen jaren.

Wil je 1 of meerdere uurtjes per week je steentje bijdragen, geef ons een seintje. Sommige projecten duren slechts een enkele maanden, andere lopen over een jaar of meer.

Laten we duidelijk zijn, dit is een pro bono rol die slechts een beperkte beschikbaarheid vergt en tegelijk flexibiliteit en autonomie toelaat.

Dankjewel om je talenten, energie en een stukje van je vrije tijd met onze community van coaches te delen!
Wat je ervoor in de plaats krijgt? Ontdek ons team en je begrijpt het meteen!

Enkele teasers om je enthousiasme te wekken:

• Heb je een project in gedachten dat je graag zou realiseren voor onze community?

• Heb je ervaring in marketing en communicatie, goochel je met de nieuwe communicatiekanalen en -technieken, sociale netwerken, contact-, targeting- en opvolgingstrategieën?

• Ben je bekend met de mogelijkheden van LinkedIn, Zoom, Mailchimp, Facebook, Photoshop?

• Vind je het leuk om ons netwerk van leden en niet-leden te animeren door middel van aantrekkelijke nieuwsbrieven, of het publiceren van relevante artikelen, of door het onderhouden en ontwikkelen van onze website?

• Kun je je evenementen voorstellen die een opeenstapeling van vereiste punten (CCEU) genereren voor de verschillende niveaus van accreditatie van coaches?

• Kun jij spannende evenementen creëren die ons gemeenschapsgevoel versterken?

• Heb je ervaring in public relations, ligt ledentevredenheid je nauw aan het hart, ontwikkel je graag groeimogelijkheden voor onze community?

• Presenteer je graag seminars, webinars…?

• Leg je graag contact met mogelijke stakeholders in het belang van onze community in België?

• Denk je aan iets anders?

Aarzel niet om ons te contacteren. Voor je het weet, beland je in een leerrijk, dynamisch, creatief en plezier makend team van ICF-vrijwilligers met een missie: Together we empower the world through coaching!

Interesse: pascale.perard@coachingfederation.be