ICF Nederlandstalige podcasts

Als 's werelds grootste en meest erkende organisatie van professioneel opgeleide coaches die executive coaches, levenscoaches, leiderschapscoaches, relatiecoaches, loopbaancoaches en meer vertegenwoordigen, is het de missie van ICF om coaching te bevorderen zodat het een integraal onderdeel wordt van een bloeiende samenleving.

Om deze missie te bereiken, geloven we in het delen van kennis en inzicht uit het coachingsveld en we zijn trots om u een breed scala aan ICF podcasts aan te bieden, beschikbaar in gratis streaming.

Deze podcasts bieden geweldige leermogelijkheden terwijl ze verschillende invalshoeken van het beroep behandelen, verschillende standpunten verwoorden en verschillende culturen en talen vertegenwoordigen.

Dit zou niet mogelijk zijn geweest zonder het ongelooflijke talent en de expertise van ons netwerk van meer dan 35.000 ICF-gecertificeerde coaches wereldwijd die met ons samenwerken aan dit baanbrekende initiatief.

Welkom op het ICF podcast kanaal! We hopen dat je mee kan genieten van unieke en levensverrijkende ervaringen.

LINK: https://www.icf-events.org/icf-podcasts/?language%5B%5D=47#top

Zelf een podcast lanceren op ons platform?

Geef ons een seintje!
pascale.perard@coachingfederation.be