ICF BELGIUM WERFT AAN! DIRECTOR OF EVENTS

Heb jij ervaring met het organiseren van sfeervolle en leerrijke evenementen?
Ondersteun je graag onze ICF-community door haar te ondersteunen in haar persoonlijke ontwikkeling en haar vermogen om haar netwerk uit te bouwen?
Vind je het fijn om ook kandidaat-leden en andere stakeholders naar onze ICF-events te leiden?
Kun je je evenementen voorstellen die een opeenstapeling van vereiste punten (CCEU) genereren voor de verschillende niveaus van accreditatie van coaches?
Kun jij spannende evenementen creëren die ons gemeenschapsgevoel versterken?

Aarzel niet om ons te contacteren. Voor je het weet, beland je in een leerrijk, dynamisch, creatief en plezier makend team van ICF-vrijwilligers met een missie: Together we empower the world through coaching!
Dankjewel om je talenten met ons te delen.

Meer info over deze rol:

ICF CHAPTER BE is de Belgische Federatie die het beroep van Professionele Coach in België ondersteunt, onder auspiciën van ICF Global, de wereldfederatie in de VS. We verdedigen en positioneren het beroep van coach bij de overheid. ICF Belgium bestaat in 2022 precies 20 jaar dankzij een heleboel fantastische coaches die hun steentje hebben bijgedragen aan deze lokale ICF chapter in vele afgelopen jaren.

De rol van Director of Events is een bestuurdersrol binnen onze vzw. Laten we duidelijk zijn, dit is een pro bono mandaat dat slechts een beperkte beschikbaarheid vergt en tegelijk flexibiliteit en autonomie toelaat.
Het mandaat van bestuurder is maximaal 2 + 2 jaar. Voor elke kandidaat-directeur wordt bij aanvang een stageperiode van 6 tot 9 maanden voorzien in de rol van Ambassadeur (projectmanager).

Je wordt ondersteund door de andere leden van ons management, door voormalige bestuurders en voorzitters. Als directeur zal je bepaalde taken kunnen delegeren aan onze Ambassadeurs, of bepaalde technische ondersteuning kunnen uitbesteden….

Aangezien we heel België bestrijken, is het (passief) verstaan ​​van beide landstalen (Fr/Nl) vereist, waarbij iedereen zich in zijn moedertaal uitdrukt. Een basiskennis Engels is zeker mooi meegenomen in deze internationale community waar contacten met andere Chapters, wereldwijd, worden aangemoedigd.
Bestuurders moeten in het bezit zijn van een actieve ICF-accreditatie (ACC/PCC/MCC).

DUS… laten we vooral samen onze tijd nemen om elkaar beter te leren kennen. Als Ambassadeur draag je (nog) geen officiële bestuurdersrol en zijn er geen vereisten qua accreditatie en dergelijke. Stapje voor stapje!

Interesse: pascale.perard@coachingfederation.be