Ben jij het, de nieuwe ICF Belgium local hub Ambassador?

ICF Belgium start een pioniersproject op: the Local ICF Hubs.
ICF Belgium leden kunnen rekenen op steun van de chapter om één of meerdere malen per jaar autonoom en regionaal een fysieke bijeenkomst te organiseren voor coaches.

Voel je je aangesproken en wil je graag meer weten over het creëren van een lokale HUB, schrijf je alvast in op de nieuwsbrief van ICF Belgium (www.coachingfederation.be), word lid van de ICF Belgium Linkedin group of contacteer ons per mail om een verkennend gesprekje in te plannen:

Voorzitter ICF Belgium, Pascale Perard: pascale.perard@coachingfederation.be

Secretaris Generaal ICF Belgium, Chantal Van Dyck: chantal.vandyck@coachingfederation.be

ICF Belgium is een evoluerende non-profit organisatie die rekent op vrijwilligers die zich tijdelijk en beperkt willen inzetten voor de sensibilisering en promotie van kwalitatieve coaching. Interesse in een bestuursfunctie als schatbewaarder, secretaris generaal, vice-president, voorzitter, ambassadeur?
Neem dan zeker contact op met ICF Belgium.

Together we can empower the world through coaching!