Internationale Coaching Week (13 tot 19 mei 2024)

Beste ICF leden,

Van 13 tot en met 19 mei aanstaande beleven wij opnieuw de “Internationale Coaching Week (ICW)”. Deze week is een evenement met een internationale dimensie, met als doel om de kracht en effectiviteit van coaching te vieren.

Op ICW 2024 zal de International Coaching Federation (ICF) individuen en organisaties van over de hele wereld uitnodigen om jouw potentieel te verkennen.

Dit initiatief ontstond in 1999. En dankzij de samenwerking en bijdrage van coaches over de hele wereld is deze week een niet te missen aangelegenheid geworden met honderden coachingevenementen, workshops, coachingdemonstraties en pro bono-sessies, beschikbaar in verschillende talen en tijdzones. Als u een overzicht wilt van alle georganiseerde evenementen, vindt u hier de link https://www.icf-events.org/international-coaching-week/

ICF België wil zijn steentje bijdragen om van deze week een onvergetelijk evenement te maken en zo professionele coaching te helpen promoten. Wil jij hieraan ook deelnemen?  En actief meewerken? Wat zou jij deze week willen delen en meenemen? En coaching promoten bij jouw gemeenschap en de rest van de wereld? Daarom nodigen wij u uit om uw ICW-activiteit met de wereld te delen!

Nog maar een paar weken voordat alle evenementen bekend worden gemaakt!

Het interesseert je? Vertel het ons !

Als lid van ICF België heeft u toegang tot het ICF-evenementenplatform om u te registreren en deel te nemen aan ICW-evenementen aangeboden door ICF-chapters en leden.

U kunt ook uw eigen ICW-evenementen creëren en beheren (pro bonosessies, coachingdemo, specifieke coachingworkshop, open ruimtes, enz.).

Zodra u uw aanbieding op het ICW-platform publiceert, wordt deze automatisch gegenereerd met de juiste ICW-branding en klaar om te worden gepromoot op sociale media. U kunt uw evenementen niet alleen afstemmen op uw tijdzone en taal, maar zodra ze zijn geregistreerd, ontvangen deelnemers en organisatoren e-mails en herinneringen in de taal die voor uw evenement is geselecteerd, wat betekent dat er geen downtime is en dat u geen evenementenbeheer nodig heeft.

We kijken er alvast naar uit.

Het hele ICF Chapter Belgium team