Nieuw voordeel voor ICF leden - bouw gratis je ICF lid website

Nieuw voordeel voor leden: ICF Leden Websites

Vanaf vandaag, 15/09/2022, kunt u een gratis, aanpasbare website maken voor uw coachingsbedrijf via het ICF Member Websites Platform. Er zijn geen kosten verbonden aan het ontwerpen, hosten of onderhouden van een website op ons platform. Het platform biedt een verscheidenheid aan vooraf ingestelde ontwerpen en functies, waardoor het voor u eenvoudig is om uw website te maken.

Dit voordeel is beschikbaar voor leden met een goede reputatie, en het is een geweldige manier om uw aansluiting bij ICF te tonen aan potentiële klanten en te profiteren van ICF's wereldwijde aanwezigheid.

Log in op www.icf-coaching.org met dezelfde ID en wachtwoord die u gebruikt voor coachingfederation.org. U zult eerst de gebruiksvoorwaarden moeten accepteren, waarna u kunt beginnen met het bouwen van uw website.

We hebben een uitgebreide handleiding samengesteld om u stap voor stap door het maken van uw website te leiden. We raden u ook aan een rondleiding door het platform bij te wonen om vertrouwd te raken met alle beschikbare functies.

Woon een rondleiding op het platform bij:

19 september om 5 a.m. EDT (New York).
Sessie geschikt voor Europa, Midden-Oosten, Afrika en Azië.

19 september om 11.30 uur EDT (New York).
Sessie geschikt voor Noord-Amerika, Latijns-Amerika, Canada, Europa en Afrika.

20 september om 3 uur EDT (New York).
Sessie geschikt voor Australië, Europa, Midden-Oosten, Afrika en Azië.

20 september om 12 uur EDT (New York).
Sessie geschikt voor Noord-Amerika, Latijns-Amerika, Canada, Europa en Afrika.

21 september om 9 uur EDT (New York).
Sessie geschikt voor Noord-Amerika, Latijns-Amerika, Canada, Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Inschrijven via:

Als je vragen heeft over de ledenwebsites, neem dan contact op met pascale.perard@coachingfederation.be of met memberwebsites@coachingfederation.org

VEEL SUCCES MET HET CREËREN VAN JE ICF LID WEBSITE!