Johan Merlevede

De gelukkigste mensen hebben niet het beste van alles. Maar zij maken van alles het beste.

Arnould Nobelstraat 14
3000 Leuven (Belgique)

Johan Merlevede

ACC
Associate Certified Coach

Werken met teams

Heb je een team dat tijdens een off-site zijn werking nog beter wil maken? Wil je je volgende teambuilding ook inhoudelijk invullen? Heeft een team een heftige verandering achter de rug en wil je met het team een nieuwe start maken? Heb je een team dat niet optimaal functioneert? Wil je communicatie en feedback binnen een team verbeteren? Wil een van je teams aan de slag om zijn rol en identiteit verder te definiëren?

We hebben ervaring met al dit soort opdrachten. Omdat geen enkel team exact hetzelfde is, passen we onze aanpak telkens aan na bespreking van de specifieke situatie.

Leiderschapstrajecten

Wil je nieuwe, toekomstige of bestaande leidinggevenden in de organisatie versterken in hun leiderschap?

We hebben een leiderschapsprogramma ontwikkeld waarin de verschillende aspecten van leiderschap aan bod komen: zelfkennis en zelfleiderschap, communicatie, people management in al zijn facetten, feedback, veranderingsmanagement,… We passen het programma aan aan de individuele noden van je organisatie en de mensen en vullen het aan met persoonlijke coaching.

Méthodes de coaching
  • Cyber Coaching