KMO’s moeten zich vandaag opnieuw heruitvinden nu de deuren terug open zijn.
Nu er zoveel online gekocht en verhandeld wordt is de klantbeleving en een
betrokken team belangrijker dan ooit tevoren. De klant zal enkel nog terugkomen
indien het de moeite waard is, met andere woorden: indien er een meerwaarde
geleverd wordt boven op de aankoop.
Als coaches kunnen wij deze KMO’s bijstaan om de klantbeleving te versterken
en hen future proof te maken. Chantal Smedts vond een originele manier om
deze bedrijven op een speelse manier tot mooie resultaten te brengen en stelt dit
graag aan jou voor. Tijdens deze sessie deelt ze met jou de 7 stappen van de
klantbeleving en het spel dat zij speelt met deze bedrijven om inzichten te
verkrijgen die onmiddellijk tot resultaat leiden.

Key take aways

1. De 7 stappen van de klantbeleving
2. De meerwaarde die wij als coach kunnen bieden binnen deze sectoren.
3. Het spel dat het verschil kan maken.

 

Chantal Smedts, MCC

Chantal Smedts, zaakvoerder van Qlick, Master Certified Coach en NLP
Master is al sinds haar 25 e ondernemer. Vanuit dit gegeven is ze erg
begaan met het ondersteunen van KMO’s en het verhogen van de
klantbeleving binnen deze bedrijven.
 Vanuit haar rol als coach en communicatiespecialist, begeleidt Chantal
mensen naar een gelukkiger en productiever zakelijk en privéleven. Met
een bloeiende zaak, vijf boeken op haar naam, een actief sociaal leven en
een passie voor goede doelen, vond zij ook de tijd om een uniek spel te
ontwikkelen voor teams

ICF BENE

Virtual (webinar)

Presented by Chantal Smedts


When? On Sep 28, 2021
From 20:00 to 21:00

Price : Free
Go to the subscription website